środa, 27 maja 2015

Liebster Blog Award 1 i 2

   Serdecznie dziękuję Młodej oraz Zblogowanej Minnie za nominowanie mnie do wzięcia udziału w zabawie. Bardzo się cieszę, że mogę odpowiedzieć na zadane pytania :)

Zasady
   "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
 Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który
 Cię nominował."

Moje odpowiedzi do pytań Młodej

1. Jaka jest Twoja ulubiona zabawa z dzieciństwa?
   Najbardziej lubiłam grę w gumę, kalambury i zabawę w dom oraz w szkołę.

2. Wolisz wodę gazowaną, niegazowaną, czy w ogóle jej nie lubisz?
   Lubię pić wodę, ale wybieram tylko niegazowaną. Gazowana wydaje mi się kwaśna :D

3. Miałaś kiedyś moment, że chciałaś usunąć bloga?
   Ani razu. Ale ja właściwie dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ;)

4. Co sprawia Ci największą radość w blogowaniu?
   To, że są osoby, których naprawdę interesuje to, co robię. Czytają posty, komentują, wspierają, dzielą się pomysłami i poradami. Cieszę się również, gdy sama mogę komuś pomóc, zainspirować go, zachęcić do pielęgnacji włosów.

5. Prowadzisz/starasz się prowadzić zdrowy tryb życia?
   Cóż, ja jestem w miarę zadowolona ze swojego trybu życia, ale pewnie nie każdy nazwałby go zdrowym. Czasem ulegam słabościom, jem to, na co mam ochotę, albo cały dzień byczę się w łóżku, nie kiwając nawet małym palcem. Uważam jednak, że od czasu do czasu każdy potrzebuje takich dni, dla zwykłej równowagi :D Cieszę się jednak, że w pozostałe dni jem zróżnicowane, zdrowe posiłki i jestem w miarę aktywna. To wystarczy.

6. Wolisz teatr czy kino? Dlaczego?
   Zacznę od tego, że nie przepadam za oglądaniem filmów. Jako miłośniczka książek, wybieram raczej tę formę rozrywki. Ale jeśli miałabym wybierać pomiędzy kinem a teatrem, wybieram teatr.  Lubię ten klimat, atmosferę, lubię podziwiać ruch i mimikę aktorów na żywo.

7. Jesteś na coś uczulona?
   Nic mi o tym nie wiadomo. Czasem jednak uczulają mnie kosmetyki, szczególnie te perfumowane. Mam bardzo wrażliwą skórę, więc muszę nieustannie uważać.

8. Jak nazwałabyś swojego chomika?
   Eustachy.

9. Czy Twój naturalny kolor włosów jest Twoim wymarzonym?
   Tak. Idealnie byłoby, gdyby włosy miały bardziej widoczne rude refleksy, ale obecny stan również mi odpowiada.

10.  Napisałaś kiedyś komuś "hejta"  w komentarzu?
   Typowego hejta nie i na pewno nigdy nie napiszę. Czułabym się źle, gdybym miała sprawić komuś przykrość jakimś głupim, złośliwym komentarzem - bo przecież każdy stara się, aby jego blog był ciekawy, piękny i wkłada w to mnóstwo pracy. Jeśli coś mi się nie podoba, staram się napisać to przyjaźnie i delikatnie, tak, aby nie urazić innej osoby.

11. Gdybyś mogła wybrać kraj, w którym się urodzisz, zostałabyś przy Polsce, czy wybrała inny kraj?
   Gdybym mogła, wybrałabym Norwegię.


Moje odpowiedzi do pytań Zblogowanej Minnie

1. Jaki był Twój wymarzony zawód w dzieciństwie ?
   W dzieciństwie pragnęłam zostać pisarką (właściwie to wciąż o tym marzę). Już jako 6, 7-latka pisywałam w zeszytach różne opowiadania i historyjki, a w 3 klasie już pisałam do szkolnej gazetki, będąc najmłodszą w grupie koleżanek z szóstej klasy ;)

2.  Co Cię irytuje w innych ludziach ?
   Kłamstwo i dwulicowość. Skłonność do narzekania zawsze i wszędzie, na wszystko i wszystkich. Uzależnienie od własnej komórki i serwisów społecznościowych.

3. Jaka książka zrobiła ostatnio na Tobie największe wrażenie ?
   Za każdym razem gdy ją czytam, "Złodziejka Książek" zawsze wywiera na mnie ogromne wrażenie. Moim zdaniem to jedna z najlepszych książek współczesnej literatury. Ekranizacja też jest wspaniała, ale każdemu polecam również przeczytać książkę.

4. Cukiernia czy pizzeria ?
   Ponieważ nie przepadam za słodkościami, zdecydowanie pizzeria :)

5. Jaką nadprzyrodzoną moc chciałabyś posiadać ?
   Chciałabym znać każdy język, który istnieje na świecie i biegle się nim porozumiewać.

6. Do jakiej piosenki czujesz największy sentyment ?
   "Hey Jude" w wykonaniu The Beatles. Pomijając fakt, że jest to mój ulubiony zespół i ulubiony wykonawca, za każdym razem gdy ją słucham, porusza mnie do głębi. Prawdziwe arcydzieło!

7. W jakiej pozycji lubisz najbardziej spać ? 
   Zasypiam z reguły na brzuchu, ale budzę się w bliżej nieokreślonej pozie ;)

8. Masz autograf jakiejś sławnej osoby ? Jakiej ?
   Niestety nie mam.

9. W tej chwili masz przed sobą laptop, monitor czy może telefon ? :)
   Laptop.

10. Ulubiony aktor ?
   Nie mogłabym wybrać jednego ;) Na pewno Leo DiCaprio, Johnny Deep, Gary Oldman, Robert Downey Jr, Colin Firth... i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność :D

11. Umiesz zwijać język w rurkę ?
   Tak się składa, że posiadam tę umiejętność ;)


   Bardzo dziękuję wszystkim, którzy dobrnęli do tego miejsca. Dziękuję dziewczynom za zadanie ciekawych, a niekiedy nawet intrygujących pytań ;) I oczywiście kontynuuję zabawę:



Moje pytania

1. Gdybyś mogła wybierać, jaką sławną osobistością chciałabyś być?
2. Jakie słowa zdarza Ci się nadużywać?
3. Jaki jest Twój wymarzony zawód?
4. Jaki był Twój najgorszy w skutkach eksperyment urodowy?
5. Jaka jest Twoja wymarzona długość włosów?
6. Jakie języki obce znasz?
7. Chciałabyś zamienić się z jakąś blogerką włosami? Z którą, jeśli tak?
8. Z jakiego szkolnego przedmiotu masz / miałaś najlepsze oceny?
9. W kosmetykach wolisz zapachy ciężkie i orientalne czy świeże i delikatne?
10. Jaki sport najbardziej lubisz?
11. W stylizacji ważniejsze są dla Ciebie buty czy torebka?


Nominuję:

1. http://www.dzikawozkowa.pl/
2. http://lavandee.blogspot.com/
3. http://abakercja.blogspot.com/
4. http://cotymasznaglowie.blogspot.com/
5. http://smallie.blogspot.com/
6. http://www.merthiaella.pl/?m=1
7. http://thebeautyguardian.blogspot.com/
8. http://jvstine.blogspot.com/
9. http://www.kasianafali.pl/
10. http://lustlure.blogspot.com/
11. http://pamietnikwlosomaniaczki.blogspot.com/

   Do dzieła dziewczyny :*



4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, już odpowiedziałam na pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że przyłączę się do zabawy 2 raz :) im więcej pytań tym lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że odpowiedziałaś :) Ja również wybrałabym teatr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację! :):)

    OdpowiedzUsuń