sobota, 30 maja 2015

Niedziela Dla Włosów (5): banan w roli głównej

   Dzisiejsza niedziela (a właściwie sobota) znów bananowa, ale tym razem podwójna. Jeden - Kallos Banana na pierwsze odżywianie, dwa - ekstrakt z soku banana w postaci sproszkowanego półproduktu. Jak to się sprawdziło? Zapraszam do czytania :)

   Pielęgnację zaczęłam standardowo od nałożenia Jantara na skórę głowy i oliwki dla dzieci z Reala na resztę włosów.

   Po ok. 12 godzinach nadszedł czas na tytułowy owoc. Na zwilżone włosy nałożyłam mieszankę składającą się z Kallosa Banana, łyżki oleju macadamia oraz rozpuszczonej w odrobinie przegotowanej wody łyżeczki sproszkowanego soku z banana. Maska posiedziała na głowie godzinę, po czym skórę głowy umyłam eco-szamponem z Yves Rocher. Spłukałam wszystko i na sam koniec nałożyłam trochę Fructisa Oleo Repair z paroma kropelkami oleju macadamia.

   Muszę przyznać, że powiększona porcja ekstraktu z banana sprawiła, że Kallos zadziałał jeszcze bardziej odżywczo. Puchu większego nie było, a właściwie zauważyłam wygładzenie i zdyscyplinowanie włosów, czyli to, na czym zależy mi najbardziej. Zapach banana stał się bardziej wyczuwalny i to mi się spodobało ;) Dzisiejsze włosy:


   Gdyby porównać włosy z zeszłej niedzieli, widać jak na dłoni, że puch jest mniejszy. Na dodatek mam wrażenie, że ekstrakt z banana ładnie poprawia skręt. Pierwsze zdjęcie to delikatne fale po 1/2 godzinach chodzenia w koczku, zaś po następnych 3 godzinach - fale zdecydowanie bardziej zdefiniowane :)


   Udanej niedzieli! :*


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne fale i piękna długość :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak ja Ci ich zazdroszczę <3 Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fale... moje bardziej w strączki się układają, muszę z tym powalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wlosy sa piekne! no i skret, mmm))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne fale Ci wyszły kochana! :)
    Kallos banana również podkreśla mi skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! A jakie długie! :D
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze!
    Moje się nie umywają do Twoich!

    Piękny kolor (naturalny, prawda?) i śliczne fale! Szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję : ))
      Kolor w 100% naturalny :D

      Usuń
  8. sproszkowany sok z banana? jeszcze nie słyszałam, ale włosy po nim masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!! Zapraszam na rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeej. jaka długość. mamy identyczny kolor włosów ;p
    tylko mój tak na zdjęciach nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń