poniedziałek, 8 czerwca 2015

Niedziela Dla Włosów (6): Kallos Banana, miód i olejki

   Dzisiejsza, a właściwie wczorajsza Niedziela miała za zadanie poprawić wygląd włosów po nieudanym eksperymencie z masłem kakaowym. Skupiłam się na samych ulubieńcach i sprawdzonych sposobach. Zaczęłam od całonocnego olejowania włosów oliwką dla dzieci z Reala. Gdy wstałam, wmasowałam jeszcze Jantara w skórę głowy i po godzinie przystąpiłam do mycia włosów. W łazience wciąż króluje Kallos Banana, którego nakładam przy każdym myciu włosów jako pierwsze O. Stosuję go w różnych konfiguracjach i z różnymi półproduktami, aby dokładnie przekonać się, jak działa. I muszę przyznać, że jak na razie działa bardzo dobrze. Zmieszałam go z łyżką oleju macadamia i łyżką miodu i nałożyłam na zmoczone włosy.

Żółty łobuziak :D

   Po 1,5 godzinie spłukałam maskę ze skóry głowy, umyłam ją szamponem Pharmaceris, spłukałam wszystko i na sam koniec nałożyłam hojne ilości Biovaxa dla włosów suchych i zniszczonych z paroma kropelkami oleju macadamia. Na podsuszonych włosach rozprowadziłam porcję eliksiru Elseve. Dzisiaj wyglądają tak:


   Mały kryzys zażegnany! Bardzo mnie to cieszy. Włosy nareszcie nabrały elastyczności i nawilżenia. Nie są już sztywne i przesuszone. 
   Zdjęcia w naturalnym świetle, bez flesza. 



   Jaki olej najlepiej się u Was sprawdza? :)




14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę długości i pięknych fal. U mnie w okolicy nie ma kallosów stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy olej? Krokoszowy :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie radzi sobie olej lniany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie te cudeńka długie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie długie włosy! :O Piekny kolor! :) A co do masła kakaowego - u mnie się sprawdziło. Muszę w niedalekiej przyszłości zainwestować w tego Kallosa, wszyscy zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kolor masz włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor i długość zachwycają *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana powiedz mi czy kolor to masz naturalny czy farbujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cuudowne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tę maskę bananową w zeszłym tygodniu po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń