niedziela, 5 lipca 2015

Niedziela Dla Włosów (10): minimalizm

   Już chciałam Was powitać bardzo gorąco, ale doszłam do wniosku, że w czasie obecnych upałów lepiej nie dokładać nikomu dodatkowego ciepła ;) Trzeba przyznać, że po chłodnej deszczowej wiośnie pogoda wyjątkowo nas rozpieszcza. Staram się z niej korzystać, dlatego nie dodawałam żadnego nowego wpisu przez okrągły tydzień. Okres wyjazdowy chwilowo się skończył, dlatego wracam do pisania i na pierwszy ogień wrzucam minimalistyczną Niedzielę. 

   Minimalizm u mnie się praktycznie nie zdarza. Nawet w zwykłe dni staram się nałożyć maseczkę przed myciem na dłuższą chwilę, wzbogaconą półproduktami. A wcześniej oczywiście olejowanie. Z racji tego, że wczoraj wypoczywałam nad Bałtykiem, wróciłam do domu wieczorem, zupełnie nie mając sił na złożoną pielęgnację. Włosy były niestety wymęczone przez ostre słońce, słoną wodę i wszędobylski piasek. Postanowiłam, że wyjątkowo nie użyję żadnego detergentu i umyję je odżywką.



   Nie olejowałam włosów. Pod prysznicem włosy dwukrotnie umyłam odżywką Life Daily Care, spłukałam i na sam koniec nałożyłam Garnier Oleo Repair na dosłownie kilka sekund. W wilgotne włosy wgniotłam dużą ilość eliksiru odżywczego Elseve, bo wiedziałam, że włosy mogą być niedociążone i przesuszone po plaży. Aby nie kłaść się do łóżka w mokrych włosach, wysuszyłam je całkowicie chłodnym nawiewem, zwinęłam w ślimaczka i poszłam spać.




   Włosy się puszą, czego się raczej spodziewałam. Trzymam je dzisiaj prawie cały czas spięte, ze względu na panujące temperatury. Z drugiej strony dawno nie były tak gładkie i jedwabiste w dotyku. Prześlizgują się przez palce i są sypkie. Skóra głowy po jednorazowym użyciu odżywki nie zbuntowała się, na szczęście :) 

Jak tam wasza Niedziela? :*

19 komentarzy:

  1. A tam puszą się! Twoje włosy wyglądają niesamowicie, ta gęstość, te fale, DŁUGOŚĆ i kolor! Jestem zachwycona :) Widać że nie potrzeba tysiąca produktów żeby mieć piękne włosy... kiedy ma się je takie, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy moje włosy kiedyś będą takie super? ;) Gładkie!
    Nie pamiętam czy Cię pytałam: zapuszczasz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten czas wciąż zapuszczam, ale chodzi za mną pewna zmiana :>

      Usuń
    2. Oby nie włosy do brody! Albo na chłopaka :D Bo na co ja będę patrzyła w zachwycie wtedy? ;)

      Usuń
    3. Haha, włosy na chłopaka juz były, nie powtórzę tego szaleństwa :D Nie mam pojęcia, co z nimi zrobię, po prostu zaczęły mnie nudzić i szukam jakiegoś pomysłu na zmianę ;)

      Usuń
  3. Śliczne są , takie gładkie i błyszczące :) ja do tej pory nie nauczyłam się myć włosów odżywką, ale chyba pora podjąć kolejne próby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy to mistrzostwo :D Pięknie się układają, błyszczą i w ogóle nie wyglądają na spuszone... Gdzie można dostać taką odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drogerii Superpharm :) Stare wersje są teraz w promocji za 4.50 zł

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Moja niedziela zaczęła się dziś od przypadkowego olejowania olejem kokosowym (miałam użyć innego oleju, ale ten się niestety rozpuścił i ku mojemu przerażeniu wylał na meble. Na szczęście było tego niewiele, włosy wypiły hehe), a teraz właśnie rozważam, czy nie użyć jakiejś bogatszej maski domowej roboty, hmmm... Twoje włosy są piękne, zawsze jak tu wchodzę i patrzę na zdjęcie na pasku, to mi szczęka opada. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej odżywki. Al ety masz włosy! Oficjalnie zostałaś moją inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja puszenia nie widzę, są śliczne i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie masz piękne, długie włosy! z wrażenia aż mi mowę odebrało!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy! A żadnego puszenia na zdjęciach nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci takich włosków :) u mnie kolejna niedziela na szybko

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki tam puch, włoski wyglądają wręcz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor i dlugosc godne pozazdroszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne i długie! Puchu nie widzę, są idealne :D

    OdpowiedzUsuń